בטוח יש לך תוכן או מוצרים שאפשר להפיק מהם עוד תוכן. שימי לב מה אני עושה עם פרייסלס כבר הרבה זמן (רציתי לכתוב על זה פוסט בבלוג, יצא בינתיים רוניטיפ! אולי גם פוסט בעתיד).
פרייסלס, כידוע, הוא זום חינמי בן שעה של שאלות ותשובות בנושאים מתחלפים.
השידור עצמו הוא הזדמנות לפגוש אותי בלייב בחינם. כדי להירשם אליו הקהל עונה לי על שאלות וכך אני מקבלת דאטה על הקהל שלי ולומדת ממנו. את המידע שאספתי אני מפרסמת כתוכן באינסטגרם (כי זה מעניין גם אחרות!). את השידור אני עורכת ומעלה ליוטיוב וכך אני מייצרת עוד תוכן קבוע שנותן מענה למי שרוצה ידע בחינם ממני, ומקבלת טרפיק לערוץ.

הפעם גם צילמתי את השידור בנייד שלי, וערכתי מזה כמה סרטונים שיהיו גם טיזרים ליוטיוב וגם תוכן לרילז. בסוף כל שידור אני מציעה 50% הנחה על השיעור מהקורס שמשיק לתוכן הפרייסלס (במקרה הזה שיעור 2). כמובן שאם מתחיל בקרוב קורס (כמו עכשיו) אני יכולה גם לנצל את הבמה לדבר עליו ולהזמין להירשם. כל הדברים האלו ממוצר אחד!

בכל עסק יש שירותים או תכנים שאפשר לעשות בהם שימוש חוזר, או לנצל אספקטים אחרים שלהם בדרכים שונות לקהל שונה או בזמינות שונה. שווה להפעיל את הראש ולחשוב איך לנצל עד תום את המשאבים שיש לך. – לתעד את עצמך עובדת, לצלם לקוחות, לשכפל המלצות. התרחשות מערוץ אחד יכולה להיות תוכן לערוץ אחר – לא כל דבר צריך להמציא מחדש, לפעמים מספיק לארוז אותו מחדש או להציג אותו בצורה שונה בפני קהל אחר.

כתיבת תגובה

רוצה לרכוש את ההרצאות שלי?

הירשמו לעדכונים
על פוסטים חדשים בבלוג

#רוניטיפ נוספים

פוסטים אחרונים בבלוג

הנושאים הכי חמים בבלוג

בינתיים, באינסטגרם שלי: