ראש השנה מתקרב ואנחנו הולכים לפגוש בארוחות חג את המשפחה. זו הזדמנות לוודא שהסביבה הקרובה שלך באמת מבינה מה העסק שלך, וגם לנצל את ארוחות החג לתרגל קצת שיווק עצמי.

כמה אנשים סביבך יודעים בדיוק מה העיסוק שלך? כדאי לנסות ולספר על העבודה שלך בצורה מעניינת וזכירה באמצעות סיפורים ודוגמאות. במקום לומר "אני מעצבת חללים מסחריים", לספר ש"בשבוע שעבר התחלתילתכנן  משרדים לסטארט-אפ בתחום התרופות, שכולל גם מעבדת כימיה תת-קרקעית וגם חדר ישיבות בצורת המולקולה שהם פיתחו"; ובמקום להגיד שאת כותבת תוכן, תספרי ש"כתבתי עמוד נחיתה למותג שוקולד בוטיק דיאטטי שהכפיל את המכירות שלו פי שלושה בזכות הטקסט שלי". כמו המחברת שלי – חשוב לשלב סיפורים ומספרים בתיאור שלכם.

חבל להסתפק בכותרת או בתיאור יבש כשאפשר לספר סיפור נחמד על שינוי שחוללת אצל לקוחות או אנקדוטות מהעשייה היומיומית שלך. אנשים זוכרים טוב יותר סיפורים עם עלילה ודוגמאות ספציפיות, ותמיד רוצים לשמוע מזה עוד. לכו תדעו, אולי תתפתח שיחה שבה תבינו סוף סוף בדיוק במה הגיס שלכם עובד.

כתיבת תגובה

רוצה לרכוש את ההרצאות שלי?

הירשמו לעדכונים
על פוסטים חדשים בבלוג

#רוניטיפ נוספים

חבילות מוכנות מראש

לארוז לך?

אחת הדרכים להרוויח יותר היא לא רק להעלות מחיר, אלא לשנות את מבנה השירות ולהגדיל את המסגרת. לא בגלל שככה יקנו יותר, אלא כי לפעמים

לרוניטיפ המלא »

פוסטים אחרונים בבלוג

הנושאים הכי חמים בבלוג

בינתיים, באינסטגרם שלי: