פתחת עסק עצמאי שאת המלכה שלו? תתחילי בלקנות לך ממלכה (דומיין). 
עסקים חדשים משקיעים הרבה מאוד אנרגיות ברשתות חברתיות, אבל ייצור נוכחות בעמודים עסקיים באינסטגרם ובפייסבוק מחייבת לא רק קונספט ומיתוג, אלא גם הרבה מאוד תוכן, שעולה בצורה עקבית. לוקח לזה הרבה זמן לתפוס, ולעיתים זה מייאש.
לעומתם, אתר אינטרנט מצריך השקעה קטנה יותר וחד-פעמית. אפשר לשנות את הטקסטים ולעדכן את התוכן במילא מתי שתרצי. היום יש הרבה מאוד תבניות מוצלחות של אתרים מעוצבים, שכל מה שצריך הוא להזין כמה משפטים, לינקים ליצירת קשר ותמונות – ויש לך אתר!

למה אני חושבת שאתר זה חובה? כי הוא כתובת קבועה שצוברת טראפיק, הוא גורם לעסק שלך להיראות רציני כלפי חוץ, ואם העסק שלך כבר בן שנה – אין סיבה שלא יהיה לך אתר. אם קשה או יקר לבנות אתר – אפשר גם להסתפק בעמוד נחיתה ראשוני. המון חברות מציעות לך כזה בחינם, עם עיצוב מוכן מראש. זו התחלה טובה ופשוטה יותר מאשר המאמץ הנדרש ברשת חברתית. גם אם האתר לא מלוטש ומושלם כמו שהיית רוצה – עדיף משהו קטן ואסתטי מאשר כלום (כמובן שהשלב הבא הוא לבנות אתר עם בעלות מקצוע). 

כתיבת תגובה

רוצה לרכוש את ההרצאות שלי?

הירשמו לעדכונים
על פוסטים חדשים בבלוג

#רוניטיפ נוספים

חבילות מוכנות מראש

לארוז לך?

אחת הדרכים להרוויח יותר היא לא רק להעלות מחיר, אלא לשנות את מבנה השירות ולהגדיל את המסגרת. לא בגלל שככה יקנו יותר, אלא כי לפעמים

לרוניטיפ המלא »

פוסטים אחרונים בבלוג

הנושאים הכי חמים בבלוג

בינתיים, באינסטגרם שלי: